Sprzedaż produktów na serwisie aukcyjnym
W Polsce mamy dwie ważne platformy aukcyjne, jakich nie trzeba opisywać. Wolno je zestawić do ogromnego sklepu, który ma produkty każdych marek z jakiejkolwiek dziedziny.

Dlatego oczywistym jest, iż tradycyjne sklepy On-Line ustępują serwisom aukcyjnym.

Czynników takiego faktu rzeczy jest trochę. Po pierwsze koszty promocji własnego sklepu On-Line. Przyjmując iż zależy nam na promocji na kilkanaście haseł, to koszt pozycjonowania sięga kilku tysięcy złotych. Aby pokryć wydatki jednego pozycjonowania musimy mieć zbyt rzędu kilkudziesięciu tysięcy złotych. A platformy aukcyjne oferują ich klientom praktycznie darmową reklamę.

Czemu praktycznie bezpłatną?

Portale aukcyjne pobierają kilka rodzajów opłat. Pierwsza kwota jest za wystawienie przedmiotu na portalu aukcyjnym. Drugi wariant opłat to prowizja od sprzedaży. Trzeci rodzaj opłat, który jest najwyższy to wyróżnianie naszych aukcji. Tenże sam produkt oferuje wiele osób. Więc dobrym środkiem wyróżnienia się wśród sprzedawców jest umiejscowienie własnej oferty na samym początku listy.

Innym aspektem, który przemawia za serwisami akcyjnymi to liczba potencjalnych nabywców. Dziennie są ich miliony, którzy sprawdzają portale w celu znalezienia okazji. Wtedy właśnie oni umożliwiają sprzedawcom generowanie wysokich zarobków przy zachowaniu dość niewielkich kosztów sprzedaży.

Ostatnim aspektem, który powinien być wzięty pod rozwagę to dokładnie przygotowany szablon graficzny aukcji. Dzięki niemu jesteśmy w stanie zwiększyć naszą sprzedaż kilkukrotnie.
Sprzedaż produktów na serwisie aukcyjnym
Menu