Maksymalne wykorzystanie potencjału z linka pozycjonującego
Każdy pozycjoner wie, iż odnośniki to kamień węgielny reklamowania witryny w Google. Nie ma drugiego takiego czynnika, który tak znacznie oddziałuje na ranking strony internetowej w rankingu wyszukiwarki Google. Można mówić o unikalnej treści, właściwej optymalizacji witryny. Lecz te elementy wpływają w zaledwie kilku procentach na ocenę pozycjonowanej strony.

Linki to baza pozycjonowania i długo się to nie zmieni. Bez linków nie było by możliwe zrobienie rankingu poszczególnych strona w wyszukiwarce. Linki działają jak cytaty w literaturze. Im więcej autorów cytuje daną pozycję, tym autor jest bardziej doceniany przez grono naukowe. Identycznie jest z wyszukiwarką. Im większa liczba odnośników prowadzi do twojej strony tym lepiej. Nie będziemy rozpisywali się w tym miejscu o jakości odnośników, to już są podstawy. Ale warto zastanowić się na maksymalnym wykorzystaniem takich odnośników. Na początku trzeba je za indeksować. Możemy pozyskać dziesiątki odnośników, które będą niewidoczne dla robotów wyszukiwarki, a tym samym nie wpłyną na ranking naszej strony www. Najłatwiej można to zrobić poprzez podlinkowanie dodanych odnośników przez inne, które można utworzyć programem. Te odnośniki są słabej jakości, lecz akurat aby wypromować nasz docelowy odnośnik w Google. Należy pamiętać o proporcjach. Na jeden odnośnik docelowy powinno się stworzyć blisko 35 odnośników słabej jakości. Wówczas jest bardzo wysokie prawdopodobieństwa, iż nasz odnośnik będzie zaindeksowany w Google.
Maksymalne wykorzystanie potencjału z linka pozycjonującego
Zobacz również: Kupno samochodu rodzinnego
Menu