Co jeść na śniadanie, gdy jesteśmy na diecie?
Jak powszechnie wiemy, kolacja to najważniejszy posiłek w ciągu dnia. Dodaje nam energii i sił do pracy na cały dzień. Dlatego też ważne jest, aby było skomponowane z adekwatnych składników. Tym bardziej staje się to ważne, gdy dodatkowo jesteśmy na diecie.

Kobiety uprawiające kulturystykę muszą wyeliminować ze swych śniadań wędliny typu bekon i kiełbasa, gdyż zawierają one dużo tłuszczu. Można za to sięgać po ich zdrowsze odpowiedniki, jak na przykład chuda kiełbasa z indyka. Zasadniczo mięso indycze jest bardzo zdrowe i zawiera niskie ilości tłuszczu. Sławnym śniadaniem wśród kulturystów jest jajecznica, która dostarcza dużo białka. Warto taką jajecznicę uzupełnić chudą wędliną z indyka. Chociaż na początku będzie niełatwo przyzwyczaić się do bekonu z indyka, nie zaś z wieprzowiny, tego typu odmiana zrobi dobrze naszej sylwetce.

Odpowiednio dobrana dietę należy wzbogacić suplementami dla sportowców. Wspaniały do tego celu są produkty marki Trec. Nie powinno być problemu ze znalezieniem w Internecie takiego miejsca jak trec sklep. Przy żywieniu optymalnym powinniśmy pamiętać o tym, żeby unikać artykułów takich jak: kartofle, mąka pszenna, słodycze, groch, fasola, konfitury, ciasta, makarony, ryż, kasze i słodzone napoje. Sól również nie jest mile widziana dodatkiem do dań.

W grupie artykułów spożywczych zalecanych podczas żywienia normalnego znajdują się: tłuszcze typu masło, smalec, słonina, olej słonecznikowy, różnego typu mięso, przede wszystkim zaś wieprzowe, do tego podroby mięsne, ryby, drób (kaczka, gęś, kura), majonez, orzechy, ziarna słonecznika, soki owocowe niesłodzone. Żółtka można w łatwy sposób zastąpić tofu, a czerwone mięso ? mięsem z indyka. Zamiast przyprawiania potraw solą, można je doprawić przy użyciu ziół. Najkorzystniej swoje dania przygotowywać na parze lub na grillu, unikając przy tym smażenia. Wysoko energetyczne posiłki lepiej spożywać w miarę wcześnie zamiast zostawiać je na wieczór. Warto także wyeliminować ze swojej diety cukier rafinowany, a pełne mleko zastąpić mlekiem odtłuszczonym.
Co jeść na śniadanie, gdy jesteśmy na diecie?
Menu